Pacte Nacional pel Referèndum
#VOTOREFERENDUM, la nova campanya del Pacte

#VOTOREFERENDUM, la nova campanya del Pacte

El Pacte Nacional pel Referèndum ha donat el tret de sortida aquest dilluns a una nova campanya als transports públics de TMB per seguir sumant adhesions al Manifest. A les portes de la diada de Sant Jordi, quan es farà una recollida massiva de signatures a tot el país, 21 autobusos de la ciutat de Barcelona ja llueixen la nova imatge del Pacte pel Referèndum. Un cop més els missatges fan referència al gran consens que el referèndum desperta en la societat catalana i es fa ressò de múltiples raons i suports que insten els catalans a votar.

La campanya als autobusos de Barcelona es podrà veure fins el proper 30 d’abril però no acaba aquí. També el metro es vestirà amb el missatge del Pacte Nacional pel Referèndum fins el el 24 d’abril a través de 185 plafons en estacions, esports a la televisió interna de Transports Metropolitans de Barcelona, amb anuncis de gran format a autopistes del país i a plafons publicitaris del carrer, els coneguts com a opis. Aquesta campanya no es focalitza a la capital catalana sinó que s’estén arreu del país amb especial incidència a l’àrea metropolitana.

Al seu torn, el coordinador i portaveu del Pacte Nacional pel Referèndum, Joan Ignasi Elena, ha deixat clar que l’únic objectiu d’aquesta nova iniciativa és deixar ben clar que els catalans tenen dret a votar el seu futur a les urnes i que el Pacte no desistirà en aquest objectiu perquè respon tan als partidaris del “sí” com del “no”. Ho ha fet a través d’una piulada a Twiter i en al·lusió directa a la portaveu de Ciutadans a l’Ajuntament de Barcelona, Carina Mejías:

Tant el grup municipal de Ciutadans com del PP han demanat la retirada de la campanya perquè asseguren que, entre d’altres raons, inclou continguts polítics. Des de TMB han replicat que els missatges que s’exposen són posicionaments sense intenció de generar confrontació.

FER UN DONATIU

MÉS INFORMACIÓ
FER UN DONATIU